Felicitazioni à a nostra Cumpagnia, Jason, Per Ottenimentu Un Grande Ordine di Sulfatu di Copper

Bona nutizia, felicitazioni à u nostru impiigatu Jason per ottene un ordine di sulfate di cobre da un cliente.U cliente hè una sucietà minera in prima linea di beneficenza in u mondu, è a quantità di l'ordine hè altu cum'è 1 milioni di dollari americani.U sulfate di cobre hè largamente utilizatu in a minera.

sulfate 1.copper pò dissolve films adsorption superficia inorganica, per esempiu, film hydroxide ferru nantu à a superficia di pirite.U film di l'idrossidu di ferru inibitori hà l'effettu di adsorbe xanthate per intrappulà a pirite.

2.due à u scambiu o scambià reazzione chimica, un film attivatu chì hè difficiule à assorbe hè furmatu nant'à a superficia di u minerale, cum'è l'ossidu di ramu per impediscenu l'attivazione di l'esphalerite inhibited,

3.It pò inibisce l'effettu fatali di l'ionu neutru di u slurry, chì hè per u ramu in a minera.A dumanda hè tamanta.

xw1-3
xw1-4

Felicitazioni à a nostra cumpagnia, Jason, per ottene un grande ordine.avemu di sicuru ottene un sviluppu maiò in u campu di sulphate di ramu è serve più clienti.

A nostra sucetà hà ancu riassuntu cumplettamente è sparte i motivi per pudè ottene un ordine cusì grande sta volta, è spergu chì i casi di successu di a nostra cumpagnia ponu dà una certa sperienza è aiutu à l'altri venditori di a nostra cumpagnia.I mutivi di
i nostri successi sò i seguenti.

1. Semu una fabbrica diretta, evitendu i cummircianti intermedi per aumentà i prufitti, è ponu dà à i clienti u prezzu più direttu è più favurevule.Inoltre, a nostra fabbrica accoglie i clienti à visità è inspeccionà a fabbrica direttamente.

2. A nostra qualità hè assai alta.Mandemu campioni à i clienti in anticipu, chì risponde à i bisogni di i clienti.Inoltre, assicuremu à i clienti chì realiceremu 3 ispezioni di campionamentu per ogni pruduttu speditu, è ogni batch di merchenzie serà testatu è certificatu da SGS.

3. Avemu visitatu personalmente a cumpagnia di u cliente è hà purtatu a nostra introduzione di a cumpagnia è i prudutti per mostrà a nostra sincerità è fiducia à u cliente.


Tempu di post: 23-lugliu-2021