L'acidu aceticu glaciale, l'acidu citricu, i cundizioni di u mercatu di carbonate di dimetile

L'acidu aceticu glaciale:

U latu di l'offerta hà un supportu limitatu per u mercatu, è u costu hè u principale forza motrice ascendante in u mumentu.A fluttuazione di a dumanda ùn hè ancu evidenti.U latu rigidu di l'offerta di dumanda hà un supportu limitatu per u mercatu.

Hè previstu chì u prezzu di u mercatu di l'acidu acìticu glaciale aumenterà fermamente oghje, è a merchenzie serà ricivuta in generale.

Acitu Citricu, Citrate di Sodium:

U prezzu di u mercatu di l'acidu citricu hè andatu bè.L'imprese upstream anu ricivutu più ordini in u mercatu di u cummerciu esteru di pocu tempu, è l'inventariu di l'industria hè digeritu rapidamente, è l'upstream hà una certa intenzione di piantà di cascà.L'industria hà cuminciatu à mantene un livellu raghjonu, è a pressione di l'offerta di l'industria hè diminuita.A mentalità di l'aspittà di vede a valle hè debilitatu, è ci hè una intenzione di custruisce pusizioni unu dopu l'altru.In cunsiderà a situazione di l'offerta è di a dumanda è a mentalità di upstream è downstream, hè previstu chì u mercatu di l'acidu citricu di cortu-termine serà debule è stabile, a compra è a vendita migliurà, o pò cresce ligeramente.

I pruduttori di l'acidu citricu monoidratu, l'acidu citricu anidru è u citratu di sodiu di Weifang Yingxuan Industry sò pruduciuti nurmale, cù un fornimentu relativamente abbundante è un forte entusiasmu per i spedizioni.

U prezzu di l'acidu citricu biochimicu di limone hè stabile, a fabbrica hè operatu nurmale, è a mentalità hè stabile.

L'acidu citricu monoidratu di Jiangsu Guoxin Xielian, l'acidu citricu anidru è i pruduttori di citrate di sodiu operanu nurmale.

Carbonate di dimetile:

U mercatu domesticu di carbonate di dimetile di qualità industriale hè in u latu forte.Attualmente, l'offerta è a dumanda in u mercatu sò affruntate, è a dumanda downstream hè stabile.Hè previstu chì u prezzu di u mercatu domesticu DMC serà principarmenti risoltu oghje.

Haike Xinyuan dimethyl carbonate hà attualmente una pianta di dimethyl carbonate cù una capacità di produzzione di 60 000 tunnellate / annu in u funziunamentu normale, è a transazzione hè negoziata.

Wells Chemical (55.000 tunnillati / annu) a pianta di carbonate di dimetile funziona stabilmente.Attualmente, a quotazione di u fabricatore per dimethyl carbonate hè basatu annantu à a negoziazione attuale.


Tempu di Postu: Oct-10-2022