Chì ghjè u sulfate di cobre?

Copper sulfate hè un cumpostu inorganicu, formula chimica CuSO4 5H2O, cumunimenti canusciutu comu alume blu, allume o allume di ramu, aspettu: blucca blu o cristallu polvara.Hè vomitu, dispel corruzzione, disintossicazione, trattà l'obstruczione di u ventu phlegm, gola bi, epilessia, denti, ferite in bocca, cattivu ochju di u ventu, effettu hemorrhoids, ma hà certi effetti latu.

Pesu moleculare: 249.685

CAS No.: 7758-99-8

N ° EINECS : 616-477-9

sulfate de cuivre (1)

 

L'usu di sulfate di cobre

U sulfate di cobre hè unu di i sali di cobre più impurtanti, chì hè largamente utilizatu in l'electroplating, stampa è tintura, pigmenti, pesticidi è altri aspetti.U pesticidi inorganicu Bordeaux liquid hè una mistura di sulfate di cobre è emulsione di calce.Hè un bon fungicida è pò esse usatu per prevene e malatie in una varietà di culturi.

(1) L'industria inorganica hè aduprata per a fabricazione di altri sali di alimentazione cum'è cloruru cuprosu, cloruru di ramu, pirofosfatu di ramu, ossidu di ramu, acetate di ramu è carbonu Cu et al.

(2) L'industria di tintura è pigmentu sò aduprate per fabricà coloranti monoazoici chì cuntenenu rame cum'è u turchinu brillanti attivu, u viola attivu, etc.

(3) L'industria organica hè aduprata cum'è catalizzatore per a sintesi di spezie è intermedii di tintura, è un inhibitore polimeru per u metacrilato di metile.

(4) L'industria di rivestimentu utilizata cum'è a produzzione di fondu di pittura anti-fouling.L'industria galvanica hè aduprata cum'è un sali principale di rame è un additivu di ioni di rame di placcatura à l'acidu brillanti.

(5) L'industria di stampa è tintura aduprata cum'è un agente di tintura media è un agente d'ossigenu di tela di tintura fine.

(6) Cum'è fungicida in l'agricultura.

(7) L'industria di l'allevamentu hè ancu aduprata cum'è a materia prima principale di u ramu di l'elementu traccia di additivi alimentari.

(8) U sulfate di cobre di qualità alimentaria pò esse usatu cum'è chelatore è clarificatore in u prucessu di pruduzzione di uova è vinu.

(9) Produzione di fluidi bordeaux.

Hè a nostra missione per Hebei Jin Changsheng Chemical Technology Co., Ltd. per furnisce i clienti a megliu suluzione.À a fine, aghju sempre aderisce à a nostra rispunsabilità è missione, è aspittàvanu di stabilisce partenariati cù più cumpagnie in u mondu.


Tempu di post: 30-novembre-2022