Chì ghjè u diclorometano (DMC)?

Dichloromethane, un compostu urgànicu cù a formula chimica CH2Cl2, hè un liquidu incolore è trasparente cù un odore pungente simili à l'etere.Ligeramente soluble in acqua, soluble in etanol è etere, hè spessu usatu per rimpiazzà l'etere di petroleum inflammable, etere, etc.

Pesu moleculare: 84.933

Nùmeru d'accessu CAS: 75-09-2

Numeru d'accessu EINECS: 200-838-9

Methylene-Chloride

U diclorometanu usa

1. Hè utilizatu per a fumigazione di granu è a rinfriscazione di i congelatori di bassa pressione è l'unità di climatizazione.

2. Adupratu cum'è solvente, extractant è mutagenu.

3, per l'industria elettronica.Spessu usatu cum'è agenti di pulizia è sgrassante.

4. Hè utilizatu com'è anesteticu locale dentale, refrigerante, agenti d'extinzione di u focu, agenti di pulizia è sgrassante per a capa di pittura di a superficia metallica è l'agentu di liberazione di film.

5. Adupratu com'è intermediate in a sintesi organica.

Imballaggio, almacenamentu è trasportu

Imballaggio è trasportu: sigillati in barili di ferru galvanizatu, 250 kg per barile, chì ponu esse trasportati da cisterna di treni è automobili.Si deve esse guardatu in un locu frescu, scuru, seccu, ben ventilatu, è attente à a prova di umidità.

Precauzioni di almacenamentu: Conservate in un locu frescu, seccu, ben ventilatu senza luce diretta di u sole.Mantene luntanu da u calore, fiamme è materiali incompatibili, cum'è oxidanti forti, acidi forti è acidi nitric.Mantene in un cuntainer etichettatu adattatu.I cuntenituri micca utilizati è i buckets vacanti deve esse stretti.Evite i danni di u containeru è inspeccione regularmente i tamburi di almacenamento per difetti cum'è rotture o spillage.

Precauzioni per a manipulazione: Evite di generà gocce durante a manipulazione, è porta un equipamentu protettivu persunale adattatu.Evite chì i vapori liberati è e gocce di nebbia entrenu in l'aria in a zona di travagliu.U travagliu in una zona ben ventilata è utilizate a dosa minima.

Hebei Jinchangsheng Chemical Technology Co., Ltd. Stabbilita in u 2011, a nostra fabbrica chimica situata in a cità di Shijiazhuang, a pruvincia di Hebei, circundata da Pechino, capitale cinese.Intantu, a nostra fabbrica hè vicinu à u portu di Tianjin è u portu di Qingdao.Posizione geografica superiore, e cundizioni di u trafficu di cunvenzione, è sviluppatu economicamente, anu creatu a superiorità di sviluppu vantaghju per u Fabbricante.

Aspettate di diventà u vostru fornitore di acidi, alcooli, esteri, sali, cloruri è diversi chimichi!


Tempu di Postu: Nov-09-2022