Cosa hè Glycerol?

Glycerol hè una sustanza urganica cù una formula chimica di C3H8O3 è un pesu moleculare di 92,09.Hè incolore, inodore è dolce in gustu.L'apparenza di glicerol hè un liquidu chjaru è viscosu.A glicerina assorbe l'umidità da l'aria, è ancu di sulfuru di l'idrogenu, cianur d'idrogenu è diossidu di sulfuru.Glycerol hè insolubile in benzene, cloroformu, tetraclorur di carbonu, disulfuru di carbonu, etere di petroliu è olii, è hè u cumpunente di a spina di e molécule di trigliceridi.

GlicerinaGlicerina 1

Usi di glicerina:

Glycerol hè adattatu per l'analisi di soluzioni acquose, solventi, misuratori di gas è ammortizzatori per presse idrauliche, addolcitori, nutrienti per fermentazione antibiotica, dissiccanti, lubrificanti, industria farmaceutica, preparazione cosmetica, sintesi organica è plastificanti.

Glycerol usu industriale

1. Adupratu in a fabricazione di nitroglicerina, resine alchidiche è resine epossidiche.

2. In a medicina, hè utilizatu per preparà diversi preparati, solventi, agenti higroscòpichi, agenti antifreeze è edulcoranti, è per preparà unguenti esterni o suppositori, etc.

3. In l'industria di i rivestimenti, hè utilizzatu per preparà diverse resine alchidiche, resine di poliester, eteri glicidilici è resine epossidiche.

4. In l'industrii tessili è di stampa è di tintura, hè utilizatu per preparà lubricanti, agenti igroscòpichi, agenti di trattamentu anti-shrinkage, agenti diffusi è penetranti.

5. Hè adupratu com'è agentu higroscòpicu è solvente per edulcoranti è agenti di tabacco in l'industria alimentaria.

6. Glycerol hà una larga gamma di usi in l'industrii cum'è a fabricazione di carta, cusmetichi, pelliccia, fotografia, stampa, trasfurmazioni di metalli, materiali elettrici è gomma.

7. Adupratu com'è antifreeze per l'automobile è l'aeronautica di carburante è oliu.

8. Glycerol pò ièssiri usatu comu un plasticizer in a nova industria ceramica.

Glycerol per usu di ogni ghjornu

A glicerina di qualità alimentaria hè una di a glicerina bio-raffinata di più alta qualità.Contene glycerol, esters, glucose è altri zuccheri riducenti.Hè appartene à u poliol glycerol.In più di a so funzione moisturizing, hà ancu effetti speciali cum'è alta attività, anti-ossidazione è pro-alcoholization.A glicerina hè un edulcorante è umettante cumunimenti utilizatu in l'industria di trasfurmazioni alimentarii, in particulare in l'alimenti sportivi è i sustituti di latti.

(1) Applicazione in bevande cum'è u sucu di fruttu è l'acitu di fruttu

Decompone rapidamente l'odori amari è astringenti in u zuccaru di fruttu è l'acitu di frutta, rinfurzà u gustu è l'aroma densu di u zuccaru di fruttu stessu, cù un aspettu luminoso, un gustu dolce è agrumu.

(2) Applicazione in l'industria di u vinu di frutta

Decompose tannini in u vinu di fruttu, migliurà a qualità è u gustu di u vinu, è sguassate l'amarezza è l'astringenza.

(3) Applicazione in l'industria jerky, salsiccia è bacon

Locks in l'acqua, moisturizes, ottene u pesu di pisu è prolongate a vita di scaffale.

(4) Applicazione in a industria di frutti cunservati

Locks l'acqua, moisturizes, inibisce l'iperplasia eterosessuale di tannini, ottene a prutezzione di u culore, a preservazione, l'aumentu di pisu, è prolonga a vita di conservazione.

Usu campu

In a natura, a glicerina ùn pò micca solu esse aduprata cum'è sustanza chì furnisce l'energia per risponde à i bisogni di u corpu umanu.Pò esse ancu usatu cum'è un focu di focu

Midicina

A glicerina rimpiazza i carbuidrati d'alta caloria è stabilizza u zuccaru in sangue è l'insulina;A glicerina hè ancu un bonu supplementu, è per i culturisti, a glicerina pò aiutà à trasferisce l'acqua di a superficia è subcutaneous à u sangue è i musculi.

Pianta

I studii anu dimustratu chì certi pianti anu una strata di glicerina nantu à a superficia, chì permette à e piante di sopravvive in terreni salini-alkali.

Metudu di almacenamiento

1. Store in un locu limpiu è seccu, fate attenzione à u almacenamentu sigillatu.Prestate attenzione à a prova di umidità, impermeabile, resistente à u calore, è hè strettamente pruibitu di mischjà cù oxidanti forti.Pò esse guardatu in cuntenituri stagnati o in acciaio inox.

2. Imballatu in tamburi d'aluminiu o tamburi di ferru galvanizatu o almacenati in tanki di almacenamento allineati cù resina fenolica.U almacenamentu è u trasportu deve esse a prova di umidità, a prova di calore è impermeabile.Hè pruibitu di cumminà glicerol cù oxidanti forti (cum'è l'acidu nitricu, permanganate di potasio, etc.).U almacenamentu è u trasportu secondu a regulazione generale di chimichi inflammabili.


Tempu di pubblicazione: 20-ottobre-2022