Cosa hè Isopropanol?

Isopropanol, cunnisciutu ancu 2-propanol, hè un compostu urganicu chì hè un isomeru di n-propanol.A formula chimica di l'isopropanol hè C3H8O, u pesu molekulari hè 60.095, l'apparenza hè liquidu incolore è trasparente, è hà l'odore cum'è una mistura di etanol è acetone.Hè soluble in acqua è a maiò parte di i solventi organici cum'è alcolu, etere, benzene è cloroformu.

IsopropanolIsopropanol (1)

Usi Isopropyl Alcohol

L'alcolu isopropilico hè un pruduttu chimicu impurtante è materia prima, principarmenti utilizatu in farmacia, cusmetichi, plastica, fragrances, rivestimenti, etc.

1.As materie prime chimiche, pò pruduce acetone, perossu di l'idrogenu, metil-isobutil-cetone, diisobutil-cetone, isopropylamine, isopropyl etere, isopropyl chloride, fatty acid isopropyl ester è chlorinated fatty acid isopropyl ester etc.In fine chimica, pò esse usata. per pruduce isopropyl nitrate, isopropyl xanthate, triisopropyl phosphite, isopropoxide d'aluminiu, medicine è pesticidi, etc. Pò esse ancu usatu per pruduce diisoacetone, isopropyl acetate è Thymol è additivi di benzina.

2.As un solvente, hè un solvente relativamente prezzu in l'industria.Havi una larga gamma di usi.Pò esse mischiatu liberamente cù l'acqua è hà una solubilità più forte per i sustanzi lipofili chì l'etanol.Pò esse usatu cum'è solvente per nitrocellulose, gomma, pittura, shellac, alkaloids, etc. Pò esse usatu in a produzzione di rivestimenti, inchiostri, extractants, aerosols, etc. Pò esse ancu usatu cum'è antifreeze, detergente, additivu per mistura di benzina, dispersante per a produzzione di pigmenti, fissativu in l'industria di stampa è tintura, agenti antifogging per vetru è plastica trasparente, etc., utilizatu com'è diluente per adesivi, è ancu usatu cum'è antigelu, agenti disidratanti, etc.

3.Determinazione di bariu, calciu, ramu, magnesiu, nickel, potassiu, sodium, strontium, acid nitroso, cobalt, etc., cum'è standard cromatografichi.

4.In l'industria di l'elettronica, pò esse usata cum'è degreaser di pulizia.

5.In l'industria di l'oliu è di grassu, l'estrattore di l'oliu di cuttuni pò ancu esse usatu per u sgrassamentu di e membrane di tissuti derivati ​​​​animali.


Tempu di pubblicazione: 24-oct-2022