Cos'è l'anidride maleica?

L'anidride maleica, cunnisciuta ancu com'è anidride malica disidratata, hà un forte odore irritante à a temperatura di l'ambienti, l'apparenza hè di cristalli bianchi, è a formula chimica hè C4H2O3.Solubilità di l'anidride maleica: solubile in a maiò parte di i solventi organici cum'è acqua, acetone, benzene, cloroformu;pesu molekulari: 98,057;CAS: 108-31-6;Numeru EINECS: 203-571-6.

Anidride maleica (2)anidride maleica (1)

L'usu di l'anidride maleica

L'anidride maleica hè principalmente usata cum'è materia prima per a produzzione di resina poliester insaturata, resina alchidica, malathion di pesticidi, pesticidi 4049 d'alta efficienza è pocu tossicu, ammina di iodu à longa durata, etc.

Hè ancu un comonomeru per i rivestimenti, colofonia maschile, anidride polimaleicu è copolimeru anidride maleic-styrene;

Hè ancu una materia prima chimica organica per a produzzione di ausiliarii di tinta, ausiliari di fabbricazione di carta, plastificanti, àcitu tartaricu, àcitu fumaricu, tetrahydrofuran, etc.

Imballaggio, almacenamentu è trasportu di l'anidride maleica

Precauzioni di trasportu:L'imballu deve esse cumpletu è a carica deve esse sicura à u mumentu di a partenza.Duranti u trasportu, assicuratevi chì u cuntinuu ùn sguassate micca, colapsà, cascà o sia danatu.Hè strettamente pruibitu di mischjà è di trasportu cù oxidanti, agenti riducenti, acidi, sustanzi chimichi comestibili, etc. Duranti u trasportu, deve esse prutettu da l'esposizione à u sole, a pioggia è a temperatura alta.

Precauzioni di almacenamiento:Mantene in un magazzinu frescu, seccu è ben ventilatu.Mantene luntanu da u focu è e fonti di calore.Mantene u cuntainer ben chjusu.Si deve esse guardatu separatamente da l'oxidanti, l'agenti riducenti, l'acidi è i sustanzi chimichi comestibili, è ùn deve micca mischju.Equipatu cù a varietà adatta è a quantità di l'equipaggiu di u focu.I spazii di almacenamentu deve esse furnitu cù materiali adattati per cuntene spills.

Precauzioni di imballaggio:sacchetti di plastica o sacchetti di carta kraft à dui strati cù tamburi d'acciaio à apertura completa o media aperta;sacchetti di plastica o sacchetti di carta kraft à dui strati fora di tamburi di fibreboard, tamburi di compensatu è tamburi di cartone;sacchetti di plastica fora di tamburi di plastica (solidi);tamburi di plastica (liquidu).

Hebei Jinchangsheng Chemical Technology Co., Ltd Avemu stabilitu un sistema di R & D perfettu, sistema di vendita, sistema di trasportu, sistema di assicurazione di qualità, sistema di post-vendita è cusì.Pudemu accettà qualsiasi inspezione di qualità di terzu prima di a spedizione, È guarantimu ancu chì u prezzu di u nostru pruduttu hè u prezzu più raghjone.

Aspettate di diventà u vostru fornitore di acidi, alcooli, esteri, sali, cloruri è diversi chimichi!


Tempu di Postu: Nov-16-2022