Chì ghjè l'Acidu Propionicu?

L'acidu propionicu, cunnisciutu ancu com'è metilaceticu, hè un acidu grassu saturatu à catena corta.

A formula chimica di l'acidu propionicu hè CH3CH2COOH, u numeru CAS hè 79-09-4, è u pesu moleculare hè 74.078.

L'acidu propionicu hè un liquidu oliu incolore, corrosivu cù un odore pungente.L'acidu propionicu hè miscibile cù l'acqua, solubile in etanolu, etere è cloroformu.

Usi principali di l'acidu propionicu: conservanti alimentarii è inhibitori di mildiu.Pò esse ancu usatu cum'è un inhibitore di sustanzi viscosi mediu, cum'è a biera.Adupratu cum'è solvente di nitrocellulose è plastificante.Hè ancu utilizatu in a preparazione di suluzione di nichelatura, a preparazione di sapori alimentari, è a fabricazione di medicini, pesticidi è agenti antifungali.

1. Conservatori alimentari

L'effettu anti-fungali è muffa di l'acidu propionicu hè megliu cà quellu di l'acidu benzoicu quandu u valore di pH hè sottu à 6,0, è u prezzu hè più bassu di quellu di l'acidu sorbicu.Hè unu di i conservanti alimentari ideali.

2. Erbicidi

In l'industria di i pesticidi, l'acidu propionicu pò esse usatu per pruduce propionamide, chì à u turnu pruduce alcune varietà di erbicidi.

3. Spezie

In l'industria di fragranza, l'acidu propionicu pò esse usatu per preparà fragrances cum'è isoamil propionate, linalyl, geranyl propionate, ethyl propionate, benzyl propionate, etc., chì ponu esse usatu in l'alimentariu, i cosmichi, i fragrances di sapone.

4. Drugs

In l'industria farmaceutica, i derivati ​​principali di l'acidu propionicu include vitamina B6, naproxen, è Tolperisone.L'acidu propionicu hà un effettu inhibitori debbuli nantu à u crescita di fungi in vitro è in vivo. Pò esse usatu per u trattamentu di dermatofiti.

Manipulazione è almacenamentu di l'acidu propionicu

Precauzioni di funziunamentu: operazione chjusa, rinfurzà a ventilazione.L'operatori devenu esse sottumessi à una furmazione speciale è rispettanu rigorosamente e prucedure operative.Dotatu di equipaggiu di sicurità.

Precauzioni per u almacenamentu: Conservate in un magazzinu frescu è ventilatu.Mantene luntanu da u focu è e fonti di calore.A temperatura di u magazzinu ùn deve esse più di 30 ℃.Mantene u cuntainer ben chjusu.Si deve esse guardatu separatamente da l'agenti oxidanti, l'agenti riducenti è l'alkali.


Tempu di post: Jul-25-2022