Cosa hè Propylene glycol?

Propylene glycol hè un compostu urgànicu cù a formula chimica C3H8O2, chì hè miscibile cù acqua, etanol è diversi solventi organici.Propylene glycol hè un liquidu viscosu incolore in cundizioni normali, quasi inodore è ligeramente dolce.U pesu molekulari era 76,09.

Propylene glycolPropylene glycol(2)

Proprietà di Propylene Glycol è Stabilità

1. Liquidu inflamable.Hè igroscopicu è ùn corrode micca u metale.

2. A toxicità è l'irritazione sò assai chjuchi.

3. Esiste in foglie di tabacco è fume.

Usi di Propylene Glycol

Propylene glycol pò esse usatu cum'è humectant in cumbinazioni cù glicerina o sorbitol in cosmichi, dentifrici è sapone.In i tinti di i capelli, hè utilizatu com'è agenti idratanti è livellanti, cum'è antifreeze, è ancu in celofane, plastificante è industria farmaceutica.

(1) Propylene glycol hè una materia prima impurtante per poliesteri insaturati, resine epossidiche, resine di poliuretano, plastificanti è surfactants, è a quantità utilizata in questu riguardu cuntene circa 45% di u cunsumu tutale di propilene glycol.Per rivestimenti di superficia è plastichi rinfurzati.

(2) Propylene glycol hà una bona viscosità è igroscopicità, è hè largamente utilizatu cum'è agenti igroscòpichi, agenti antifreeze, lubrificanti è solventi in l'industria alimentaria, farmaceutica è cosmetica.

(3) In l'industria alimentaria, u propilene glycol reagisce cù l'acidi grassi per furmà l'esteri di l'acidu di propilene glycol, chì sò principarmenti usati cum'è emulsionanti alimentari;Propylene glycol hè un solvente eccellente per cundimenti è pigmenti.A causa di a so bassa toxicità, hè utilizatu com'è solvente per spezie è coloranti alimentari in l'industria alimentaria.

(4) Propylene glycol hè comunmente utilizatu in l'industria farmaceutica cum'è solvente, addolcitore è excipient per a fabricazione di diversi unguenti, è cum'è solvente per agenti di mistura, conservanti, unguenti, vitamini, penicillina, etc. in l'industria farmaceutica.

(5) Perchè u propilene glycol hà una bona solubilità mutuale cù diverse fragrances, hè ancu utilizatu com'è solvente è addolcitore per i cosmichi, etc.

(6) Propylene glycol hè ancu usatu cum'è agente idratante di tabacco, inhibitore di muffa, oliu lubrificante per l'equipaggiu di trasfurmazioni alimentari è solvente per a tinta di marcatura di l'alimentu.

(7) Soluzioni aquosa di propilene glycol sò agenti antifreeze efficaci.Hè ancu usatu cum'è agenti di umidificazione di u tabacco, inhibitore di muffa, conservante di maturazione di frutti, antifreeze è trasportatore di calore, etc.


Tempu di post: 27-oct-2022